Sunday, April 3, 2011

ჰგავდე სხავს

პოლიტიკურად მშვიდი
სექსუალურად მხნე
ვუმღერი ყველა გამვლელს
ჰეი,მომისმინე მე.
არც სიყვარული მათრობს,
არც სიძულვილი მკლავს,
ხომ ხედავ თეთრად ათოვს
ჩემ გადახოტრილ თავს.
მე ვეღარ მხედავს სარკე,
მე ვერ ვუყურებ სისხლს.
მე არ ვაგროვებ მარკებს,
და აღარ მჯერა სხვის.
მოუთოკავი გრძნობის
და სიგარეტის მწამს,
მე ფურცელი ვარ ცნობის
და აღარ ვკარგავ წამს,
ჯერ არ ნახული განცდით
და არგანვლილი გზით,
მე ყველა საზგვარს გავცდი,
რომელიც თავში ზის,
მე რეაქციას ვიწვევ
და რეაქცია მშობს,
მე ახალ ტალღას ვიწყებ,
რომ გაგიტანო შორს,
ნუ გადაირბენ ქუჩას
მე დაგანახებ გზას.
თუ არ მომიშვერ ტუჩებს
არ დაგირტყამ ზასს,
დაგალევინებ პივას,
დაგავევინებ კვასს,
მე არ აგიწევ კაბას,
არ დაგიდებ კლასს,
რაც შეეხება ყველას,
ის შეეხება ფულს,
ხალხი ისევ ღელავს
და ანრქია სურს,
მე ისევ მარტო ვდაგვარ
და ვეღარაფერს ვთმობ,
რადგან ეს გმირი მე ვარ
და დადგა ჩემი დრო,
მე ერთი მინდა გითხრა
და მერე იცი რა,
სანამ არ გაიღიმებ
არ გაგიღიმებს სხვა,
არ გაანათებს მთვარე,
არ გათენდება დღე,
თუ შენ არ დამეხმარე,
არ დაიძრება ტყე,
მე ოპტიმიზმით სავსე ვარ
და არ მოვიკლავ თავს,
მე სულ ყოველთვის ასე ვარ
და მეგობრები მყვას,
მიყურე როგორ დავდივარ
ხან იქა ვარ, ხან აქ,
მე ვცხოვრობ შენზე მარტივად
და მეტი ფული მაქვს,
რაკეტა უნდა გიყიდო,
გადაგაფრინო ზღვას,
გამოდი შენი ციხიდან,
რომ აღარ ჰგავდე სხავს,
ჰგავდე სხვას, ჰგავდე სხვას.

1 comment: